NAGASJÖN

(efter en massa "strul" om jag hade nån bil, så löste det sig).
Så jag kunde komma iväg till stugan....
(jag fick låna av Tommy & A-L, Tack).
 
(Bengan erbjöd sig också, men han behövde ju den själv, skulle ju köpa mer virke & åka till Skålan & uppvakta barnbarnen).
 
Så när jag äntligen fixat & packat i bilen,
och när det var dags att åka,
visade bilens temp på 30 grader varmt!! ute.
Så det blev en varm & skön resa...
 
Åkte in i Ström och köpte blommor.
Besökte sen graven.
Min lilla goa mamma <3
Saknar & Älskar dej
 
Väl framme i stugan!
VARMT!!
(ute temp 28 grader, inne 26 grader, SKÖNT).
 
Plocka ut allt.
Hämta vatten, städa stugan.
Åt en sen middag, gick sen ner till stenarna.
Tog och tvätta av mej.
Satt där och bara njöt.
Det är såå himla fridfullt & härligt att vara där.
ÄLSKAR DET <3
 
Återvände till stugan.
Roger kom förbi & erbjöd kylskåpet.
Han visste att jag var här.
Eftersom han & Maggan nyss tittat in på Näset & träffat Bengan.
 
Sitter länge ute på altan, och bara njuter.
Funderar.....
Men nu är jag här, och ska bara ta vara på mej själv <3
Älskar detta ställe.
Så fridfullt, så tyst & lugnt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0