Min 2:a semestervecka!!

Ja, så kan jag faktiskt säga!
Haha.
Eftersom jag är "på resande fot"
& inte sköter min träning lr har nån "kurs"/möte.
Flummar mest bara omkring ;)
 
Trött var jag idag också!
Sitter i länge, fast jag egentligen inte gjort nått....
 
Tvätta, titta till blommorna.
Tog sen en prommis.
Idag testa jag en skogsstig, mycket mysigare, än å gå på asfalts-stigen.
Jogga t.o.m. , fast mina knän är dåligt! (lika bra att inse/acceptera det).
Alla "kan" inte springa....
Så de så!
 
Jag hade tänkt ha en lugn, ("trist") hemmakväll,
men då ringde Sandra och undra om vi skulle äta tillsammans.
Okey, - sa jag...
Och åkte in till stan, (lämna igen böckerna på bibblan, en sväng på stan, köpte nått linne + en enkel klänning), handla en sallad mm, & gick upp till Solliden, till Sandra, (hon kom sent, jobba över).
Gosa med Holly.
Vi slappa bara, kolla lite TV, jag fick "smörgåstårta", sen åt vi lite melon & nötter, gottigott.
 
Dags å bege sig hemöver, (Torvalla).
Gick ner till stan. Missa bussen med drygt 5 min!!
Nästa går om 1 timme. (fast, jag hoppa på bussen, å åkte med bort till Härke & tillbaka). Lika bra det, som att stå på busstation å hänga.
Så nu har jag sett den svängen också.
Men men, nu är jag åter på plats,
dags å sova!
 
Tackar för denna dag.
Den har varit "upp & ner", som livet i sig!
Men, jag gör så gott jag kan ;)
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0