Kvalitetstid med Cilla & Sofie

Sofie hämta mej idag, när hon sluta jobba.
Vi skulle upp till Cilla och hälsa på. Hon ska bjuda på middag.
Solen sken, härligt.
Mysigt att träffa & umgås med mina Älskade Underbara barn. De bästa som finns <3
Såklart fick vi jätte god mat, kyckling + nudlar & grönsaker, och så jordgubbar & grädde till efterrätt.
Sofie åkte lite tidigare, hon ska ju upp & jobba tidigt imorgon.
Jag stanna en stund till.
(jag lånar Cillas bil, fast den ska Sandra ha), så jag ska ta den till stan på torsdag. Haha.
För i morgon åker Cilla & Rickard på sin första semester ihop, mysigt.
Tack för denna dag/kväll.
Älskar ER, mina underbara barn <3 (alla tre).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0