Klaga

OM jag skulle säga "precis" hur det är/känns,
usch vad bedrövligt det skulle låta då, egentligen!!
 
Då skulle jag helt enkelt bryta ihop!
Allt skulle rasa...
 
Och så kan jag inte göra.
 
Utan ist, "försöker" jag hitta "de" positiva jag kan plocka fram...
 
Men, hur mår jag/kroppen då egentligen??
Är det bra, att göra så?
 
Det kommer märkas såsmåningom.
 
Tänkte när jag sett några nyhets sändningar idag,
FY vad elände det är i världen!
Och sånt sitter vi och tittar på, och fylls med läskigheter, INTE BRA.
Att dagligen matas med massa negativa händelser, sänker ju vårat välmående.
 
(DE BORDE GÖRAS ETT NYHETSPROGRAM MED BRA, TREVLIGA, ROLIGA & HÄRLIGA NYHETER)
Så vi får börja lr sluta dagen med sånt istället!
 
Jag har det jättebra, om man tittar på andra...
Så mina små "problem" är ingenting
 
Så nu,
tänker jag "njuta" av livet & glömma allt tråkigt!
 
Ha en bra dag!!
    YES!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0