I´m back agin

Haha.....
(dagarna går fort, de var ett tag sen jag skrev).
Det blev en snabbare avresa mot H-dal ,än vad jag planerat!
Fast, de fixa jag galant....
 
Den 10/7 fyllde pappa år,
han blev 74 denna gång. Det är ju bara en siffra. Och rent allmänt är han ju pigg.
Önskade bara, att han hade mer & flera att umgås/syssla med.
Blir ganska trist att "bara försöka få dagarna att gå",
men, alla har vi ju ett val! 
Det är bara att kämpa på (för oss alla).
 
Cilla kom till "moffa" & hämtade mej, då hon sluta jobbet.
Så jag följde henne hem & sov över. Trevligt & mysigt.
Hon bjöd på gomat, lax + grönsaker/pasta, och så en massa bakverk. Så himla gott.
Å jag hjälpte henne med färgning & slingning.
Å så slappa vi....
 
Nästa dag, åkte jag med henne till H-dal.
Fredag blev en sväng till stan. (hämta post till Sofie).
Lördag åkte vi till Ström, skulle hämta Cornelia & Bianca, (Bengan ska vara barnvakt tills imorgon). Träffa Emma.
En sväng på dunder.
Träffa Cilla & Sandra också <3
 
Söndag,
hälsa på pappa en stund.
Packa ihop & åkte ner till U-sala.
Och där är jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0