Hello! I am back again...

Jag har inte dött,
bara haft "semester"....
+ ett så seeeeg internet, så jag avstod att blogga mm.
 
Fredag 19/7,
Bengan jobbar sista dagen, å nu har han semester. (ca. 2v, lr tills han inte kan va ledig längre..). Haha!
Jag har kunnat stanna nån dag, (och hittat på nått här omkring tillsammans), men "som vanligt",
så vill Bengan hem, och det kan jag förstå. (han har ju en del som han SKA göra hemma, bla. altan).
 
Jag har bestämt mej för att åka med till H-dal.
Jag "spar" ju in 1 resa då, (eftersom jag ska till Ö-sund).
Så jag "missar" första "Butterfly"-träffen (den 23:e). Känns trist. Men, jag kan ju inte vara överallt!
 
Så när Bengan jobbat klart,
packar vi ihop och lämnar U-sala. (tur jag hade mina aningar & hade packat mitt klart).
Stanna till efter vägen och åt, på de där stället som är Thai-inspirerat.
Stor byggnad, massa suvenier, och så Thai-buffe, gott.
Stanna till i S-svall & gav blommorna en skvätt vatten.
Framme i H-dal, resan gick bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0