En slappar dag

Allt lr inget, ungefär!!
(min kropp känner av gårdagen, tror det blev "lite" för mycket, på en gång!).
 
Så idag har jag tagit det lugnt.
Var på väg ut på en prommis efter frukost. Men de började regna...
Så det blev soffan & en bok ist.
 
Men mitt på dagen, blev det bättre väder.
Tog då en sväng upp & runt "bas-vägen", sen gångvägen i skogen tillbaka.
Fina & bra promenad/cykelvägar.
 
Fortsatte dagen med att läsa.
Till middag idag, fixa jag blodpudding. (fast Sofie åt nått annat).
Sen åkte vi, jag & Sofie på affärn en sväng.
Tidig kväll, Sofie & Niklas kröp i säng å kolla på film,
och jag slötitta en stund på TV, men gick å la mej å läste ist.
 
(Inte så trött, somna en stund idag).
Men borde sova NU, för jag ska upp före kl.05 imorgon.
Ska åka med Sofie till H-dal.
Det blir en sväng till pappa, och sen till Cilla <3
 
Önskar alla en fortsatt trevlig kväll,
och sommar!
Nattiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0