De è så att man blir lej

Menssmärtor är inget vi tjejer gillar!
Å "strul" när man försöker "ta hand om sej/göra nått bra", är inte heller nått vi vill ha!!
De har nu drabbat mej!!
 
 - Varför jag inte blir brydd??
Nä, ska de jävlas, så ska de!
 
Har haft en spiral i flera år, som funkat jätte bra,
då jag har oturen att ha kraftiga, rikliga & onda mens-smärtor.
 
Det var nu dags att byta den.
(vilket jag HATAR, eftersom jag tycker det är obehagligt!).
Och såklart strula det.
En barnmorska jag inte hade förtroende för.
En lampa som var trasig (så hon fick använda pannlampa!!). Undra "om" hon såg nått överhuvudtaget!
Nått "fel" på spiralen, då den inte "gjorde som den skulle"! (veckla inte ut sig/hamna nog inte där den skulle sitta).
Och, sen tyckte jag att det gjorde jävla ont & var obehagligt, USCH!!
 
Barnmorska tyckte det var anledning för mej,
att göra en koll på gyn, och se "om" den satt där den skulle...??
Så jag har väntat på kallelse.
Ringde själv för ett tag sen, eftersom jag i stort sett haft MENS hela tiden sen besöket.
 
Idag ringde jag gyn,
för att höra mej för lite.
Om de sätter in/byter ut den jag nu har där, mot en ny. Om den inte sitter där den ska.
Då fick jag beskedet,
att då ska barnmorskan (som jag varit till, behållit ett nummer som fanns på kartongen till spiralen, kontaktat återförsäljaren, reklamera felet på spiralen, "prova" få "felet godkänt" och ha turen att få en ny!! mm).
Verkar lovande, eller hur!!??
 
Jag tycker det är såå himla kul,
när saker går bra......
 
Det ända jag hade hoppats på var,
- att få min nya spiral insatt, utan problem, första gången.
Och att allt skulle fungera.
Det vore toppen.
Men istället, verkar det som o jag ska FÖRBLÖDA!
Det är kul, när de går bra....
Men, Ge Aldrig Upp!
Lycka Till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0