Dans

STREAPLERS PÅ SANDVIKEN!
Ikväll kom jag iväg...
Och jätte mycket folk var det.
Dansanta trevliga & glada människor.
Jag fick dansa så jag blev nöjd, (och helt färdig i kroppen).
Jag tror jag bjöd upp nästan varje "damernas" (är ju där för att dansa, så då ska jag ju bjuda upp, såklart)
och blev i stort sett uppbjuden på de flesta "herrarnas",
så dansa, de fick jag!
Och de flesta var duktiga, jag t.o.m. bugga.
(och han jag bugga med, såg mej på pausen & sa, att vi fick ta en bugg till sen).
Å jag som inte kan...
Fick dansa med 2 st sådana där, som "bara går ett & ett, det är skit trist (och då får jag jätte ont).
 
Så det var bra att jag kom iväg.
Kom på att det är 20 år sedan jag var mest aktiv på dansbanan...,
tänk vad tiden går.
(och mamma tänkte jag på, och saknade henne jätte mycket, vi var ofta på dans tillsammans).
(Men jag sa faktiskt innan jag åkte iväg på dansen, att nu "mamma, åker vi å dansar", så hon var med mej).
Tack för denna afton <3
 
Dans är ett bra sätt att röra på sig,
och jag blir glad av att se alla glada dansanta människor.
Ett glatt folk!
Kul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0