Chafför

HillBilly-Fest i Offerdal!
 
Sandra & Emil bjuder idag på fest, och dit ska Sofie, Niklas, Jennie & Rebecka,
och jag har fått turen å köra! 
Vilken tur jag har...
 
Efter en seg morgon (efter gårdagen)
gör sej ungdomen klart för avfärd.
Åker dit tidigt på eftermiddan, de börjar vid 16-tiden.
Lämnar av dem, och åker tillbaka till stan. (ca.8 mil t.o.r.).
 
Åker till Holly,
jag har också fått den uppgiften idag, att titta till kissen.
Hon tog emot mej innaför dörren & va så go.
Vi kela & myste ett tag.
Fixa mat, vatten & lådan.
 
Nu har det blivit ett kanonväder.
En klarblå himmel & sol, underbart.
(skulle tagit en prommis, men jag är för trött, måste vila ist!).
Så jag slumrar en stund, SKÖNT.
 
Kvällen tillbringas framför TV:n,
inget å se, zappar runt...
 
Som tur är,
ringer Sofie tidigt och vill ha hämtning.
Så jag åker, och vi är tillbaka & hemma före 24!
HÄRLIGT.
(vilken tur jag hade, att de ville hem så fort).
 
Hoppas ni haft en rolig eftermiddag/kväll,
och allt känns bra.
Jag är iaf nöjd, och trött.
Natti
Älskar er, mina underbara döttrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0