Besökte gymmet!

Haha, tror det är ca. 4 veckor sen jag var på gymmet!
Tur att kläderna är töjbara & att "minnet" va okey, så jag hitta dit! ;)
Skämt å sido.
 
Tog en prommis ner på stan, det behövdes.
Gick förbi kyrkan för att kolla programmet. Vill inte missa "nått bra/intressant".
Sen var jag tvungen att gå till Clas Ohlson, å köpa mej ett hänglås. (mitt är i andra väskan i Ö-sund!).
 
Lomma sen in på gymmet.
Kändes nästan som 1:a gången! Det var såå länge sedan jag va där...
(besökte ju SportsGym i Ö-sund & körde ett pass BodyBalance, när jag va där.
Men de är också länge sedan).
Jaja,....
Hade värmt upp tyckte jag, med min prommis hemmifrån, så de fick räcka.
Körde väldigt lätt/enkelt några maskiner.
Sen väldigt lite stretch.
Det fick räcka för idag.
(kände ömheten i axlarna, troligtvis av alla väskor & tunga matkassar, som jag bar igår).
Så nog är jag OTRÄNAD alltid!!
 
Men, det ska bli ändring på det (förhoppningsvis).
Tänkte köra på nu under augusti, när jag ändå är här.
Så blir det "kanske" ändring/lugnare OM jag kommer till stan.
Har ju lite andra planer för träning & måendet.
Vill ju MÅ BRA!
Kör På/Kämpa På

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0