Besökt ett möte här

Tur att möjligheten finns, om man vill lr behöver...
Jag var nyfiken och kände bara för att besöka ett AA möte här i Uppsala.
Och är glad att jag gjorde det, för det ger så mycket.
Att få lyssna till andra och deras resa/problem mm ,ger mej annat att tänka på..
Alla dessa människor, deras styrka att jobba med sig själva, stegen & allt annat.
Mångas delningar gör mej så berörd.
 
Den gemenskap som finns där, är fin.
De sitter i "samma båt", förstår varann, stöttar varann, sånt som de behöver.
 
Jag för min del,
tycker att det är bra & intressant, att besöka AA ibland.
Bra att höra andras berättelser.
 
Min gemenskap i Al-anon,
betyder mycket för mej.
Där får jag ventilera mitt, och höra andra i liknande situationer,
och känna samhörighet.
Det är nått som jag hoppas kunna fortsätta med och att jag har tillgång till, för det kan alltid behövas.
 
Har gått med i en grupp via FB,
så behovet finns.
Och många är drabbade...
Sänder en tanke & kram till alla dem.
 
Önskar mej själv styrka & framgång,
sakta men säkert,
En Dag I Taget
Kramiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0