Äntligen Al-anon träff

Fick träffa mitt "gamla" gäng ikväll,
som jag "hängt" med under våren.
4 va de + 3 nya & så jag då, förstås.
Kändes härligt & skönt att åter se dem. Kramiz.
Och alla hade vi våra "historier".
Just idag delade vi om "sista månaden" & "dagen nu".
 
En av de nya gjorde mej intresserad.
Hon va som jag "vuxen barn" bla.
Och allt hon berättade stämde så bra in på mej. Kände igen i stort sätt allt.
Så jag kände hur jag bara "smälte" av lycka, när hon berätta om sånt som "hjälpt" henne.
Jag blir intresserad, när man hör nått som verkar "fungera"...
För TILLFRISKNA, är ju såklart nått jag vill göra!
 
Så tusen TACK, för allt som jag fick tilldelat ikväll.
Det finns hopp <3
Och jag är så glad, att jag hittat detta.
Det är nått jag behöver, och kommer behöva, lång tid framöver...
 
Jag har en del att jobba med!
Och allt handlar om MEJ.
Lycka Till
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0