1:a Juli

Dagen efter!!
Känner mej ganska omtöcknad & slut....
Å jag som inte änns tävlat!
Haha..
 
Vaknade iaf vid 05!
Smög upp och fixade lite kaffe. (Niklas sov).
(Sofie hade åkt till jobbet, hon åkte vid 01!).
 
Drack kaffet i sängen, mys.
Låg sen kvar till frukost.
(sen fick jag mitt vanliga/ovanliga "ryck", "fröken DUKTIG, som INTE kan låta bli nått!!).
Men , jag kommer lära mej, till slut....
ATT LÅTA BLI.
 
Jaja,
duscha några blommor, diska, körde en sväng med damsugaren & skurkäppen,
städa toa..
Avsluta med en dusch. Jag var helt slut & svettig!
 
Sen tog jag bussen in till stan, (rena rama rånet här, DYRT!).
Var och fixa några papper.
 
Tog en prommis bort till Ica Maxi,
måste handlas nått.
Åkte sen bussen tillbaka.
Det blev nr:14.
Tror inte jag åkte den förr. Nått nytt.
 
Klockan va strax efter 14,
Sofie var hemma, (fast, hon låg å sov).
Jag tog mitt goa eftermiddags-kaffe.
Sen blev det en prommis bortöver stigen.
 
Till middag bjöd jag på taco-köttfärs, päran & sallad.
Kvällen tillbringa vi bara i soffan, i lugnan ro...
(jag låg å läste en stund, å somna!).
 
(Idag har varit en tung dag.
Känt mej "lessen",
funderar en del...
På sånt jag INTE ska tänka på!
Kan bli så ibland.
Å det är nått jag ska försöka undvika).
 
Tänk bra, så mår jag bättre!
Inget är omöjligt & Allt löser sej ;)
Så de så!!
 
Kram & Kärlek till er alla.
<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0