Upplyftande dag

Äntligen!!
(Sovit lite dåligt inatt.
Vaknade onödigt tidigt).
 
Ska till stan idag,
en del att uträtta.
Sopa av bilen, titta förbi på bageriet, hämta nyckeln.
Och drog iväg...
 
 
Åkte direkt till Sofie, och lämna lite saker i förrådet. Skönt.
Tid hos sj.gymn, det gick bra (som alltid).
Massa prat. Hon tycker jag kommit väldigt långt, under denna tid.
Börjat "tänka"/"känna" annorlunda (på mej själv).
Ska fokusera mer på mina känslor.
Och notera "för/nack-delar", med mina tankar/val/agerande mm.
Och TA DET LUGNT, med min träning. Behöver EJ prestera så hårt!!
Jag duger ändå!!
 
Hämta mobilen,
(fick vänta länge, 20 st före mej i kön...)
Tog den och gick bara.
 
Åkte på Edenbos,
å fika, mumma. (dyrt).
 
Till HC-Lungvik,
på "Mindfulness" träff.
Så härligt för huvud & kropp, att bara "landa & vara".
Nyttigt.
Träffa Marita, kul. Snabbsurra lite. Härlig människa.
 
Åkte sen till Lit,
och hälsa på moster, å hennes gube. Trevligt.
Känner sån bra känsla i kroppen, av att träffa och prata med släkt.
Finns så mycket att prata om.
 
Å så hälsa jag på Cilla & Rickard.
Vill ju se, hur hon ska bo...
Mysigt, trevligt & spännande.
 
Bilen betedde sig knepigt idag!
Lyset va konstigt, å så en lukt som jag inte kände igen.
 
Men nu ligger jag i sängen,
super nöjd med denna dag.
(förutom fakturan från JF).
Mobilen på laddning, (hoppas det funkar sen)
Datan "ganska" snabb ikväll, (även fast hastigheten är förbrukad).
Huvudet fullt av nya intryck...
Å en massa kärlek till mina älskade barn (saknar er alla tre).
Tack, för denna dag,
KRAM & NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0