Tvinga bort de jobbiga

Så MÅSTE jag göra!
Annars blir det FÖR jobbigt.............
 
Blev inte mycket sömn inatt.
En enorm saknad, massa känslor & tankar.
Att en kropp kan reagera som den gör,
helt otroligt!
Kommer bli en riktig "berg & dal-bana" det här....
Oj oj
 
Jag förstår,
samtidigt som jag inte fattar riktigt!!
Påsikt, hoppas jag att jag förstår.
(och framför allt, Att vi gjorde rätt).
 
Men KÄRLEK, vet jag att det finns.
(tänker på DEJ, vill ringa, vill fråga, vill så mycket,
men ska undvika, för att slippa plågas).
 
Det här skriver jag, för att även om jag ska gå framåt & kämpa.
Och tänka positivt,
så kommer alltid tankar & känslor fram,
och det tänker jag låta dem göra!
Så det så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0