Tror jag snart sett (nästan) alla filmer denna vecka!

Ännu sjuk & "sappar" runt bland alla tv-kanaler,
har t.o.m. kikat in på tecknat!
Idag blev en känslosam tv-tittar stund...
(vissa dagar är man ju mera käsnlosam än vanligt, och idag var en sådan dag, känns de som).
Hamnade mitt i en film som jag tror hette "war horses" (krigs hästen).
Det handlade iaf om två hästar, som hamnade i ett krig, och fick slita där. (den ena dog) och den andra sprang och fastnade i taggtråd!! (det såg så himla hemskt ut, så jag stor tjöt) (tänkte då på alla filmer jag såg som barn, då jag blev arg & ledsen, då hästarna skadade sig). Huvva.
Men tillslut återförenades hästen med sin uppfödare, kriget tog slut & de kunde rida hem.
Lycka.
Sen såg jag en annan film, den hette nog "En dag"
Handlade om två personer (en tjej & en kille), som träffades 1 gång/år. Annars levde de sina olika liv under resten av åren.
På slutet (efter många år), blev de ett par & gifte sig. Hann bara vara tillsammans ett/par år,
så omkom tjejen. Så hemskt (då tjöt jag igen).
Inte bra, å se sådana filmer...
Så denna dag, har varit lite jobbig. 
Och extra täppt i näsan blev jag, av all gråt!
Tack för all film denna dag.
(mina ögon kanske è fyrkantiga nu, - av all tv-tittande) Haha!!
Sov Sött/ Dröm Gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0