Ökat på träningsvärken, kanske...

Ikväll var det dax igen!
Skönt, (då det var gjort).
Ett pass som kändes (tur vi inte hann med sista omgången). kan nog ha blivit FÖR mycket.
Tror hela kroppen fick sig en genomkörare.
Jag bytte "fäll-kniven" mot vanlig "sit-ups", för att skona ryggen. (den är inte så stark).
"Kråk-hoppen" är ingen höjdare!
Inte "push-upsen" heller.
Å speciellt inte, med tillägg i övn. med benen samtidigt!
Men som sagt,
såå skönt då de är klart!
Hoppas inte jag har alltför mycket träningsvärk på fredag, kan bli extra tungt då!!
 
Trevligt avslut på kvällen.
Cilla kom och hälsa på.
Jättelänge sedan vi träffades.
Det var så mysigt så.
Å hon hade så mycket å berätta. Kul.
Min goa dotter.
Älskar dej & dina systrar massor...
<3
Nu ska jag sova.
(hoppas på en god/bra sömn).
Natti, natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0