Lycka

Idag är en bra dag!
Tog en rejäl lång mysig morgon-slapp i sängen.
(var upp å drack kaffe, kröp sen tillbaka i sängen, å låg länge). SKÖNT!
Ligger bara i sängen & mår gott, och njuter av tystnaden, Så himla avkopplande & härligt.
"Tut-tut" (min älskade dotter körde förbi på väg på jobb).
Kallt idag oxå, men SOLEN skiner, även idag, kanon!
Efter frukost (kl.11!!), tog jag mej en lugn & fin promenad. Bäst att passa på, när vädret è så fint.
Pappa kika in, på eftermiddags-kaffe.
Slappa resten av dagen...
Fick påhälsning av dotra ikväll.
(jag "skämta" å fråga, - Har du nån choklad i fickan till mamma? Å de hade hon, Mums. TACK).
Sen surra vi en massa, (har inte träffats på länge)
Och en massa bra, trevliga & mysiga saker fick jag veta/prata vi om.
Jag känner mej så glad.
Klart man måste prova/satsa, annars får man inget veta.
Lycka Till
Det blir kanon ;)
Trallalallala...
Älskar dej gumman
(och dina systrar)
Ni è de bästa som finns!
Puss/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0