Jahaaa,

Imorse då jag vaknade kände jag att nu är "sjukan" här och hälsar på....
Usch!!
Tung i huvudet, lite ont i halsen, och känslan av att vilja "hosta" hela tiden!
Så med den känslan i kroppen, och humöret,
så väljer jag att VILA IDAG!
(det blir iaf inte bra, om man försöker sej på nått, när kroppen är i obalans).
 
Och tempen ute, visar på - 23 grader!!
Så att gå ut, lockar inte iaf.
 
Har bett pappa plocka upp mej, då han ska på affärn,
så jag kan handla & fylla på mitt kylskåp lite.
Äta bör man ändå,
Vare sig man gör nått lr inte!
 
Så det är bara till att hoppas,
att detta går över snabbt & enkelt.
Krya På Dej
(Sandra ringde imorse, hon va oxå sjuk, stackarn).
Så till oss bägge,
Sköt om er & Må gott
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0