Inne på 4:e dagen

Torsdag 17-1-2013,
Nu börjar jag tröttna på det här!!
4:e dagen & fortfarande förkyld.
Har använt tabl., näsdusch & bafusin, te, suttit under handduk med kastrull med hetvatten i,
men inget hjälper....
Ont i bröstet, hosta, ont i skallen, täppt i näsan,
så himla trist.
Men fy skam den som ger sej (lr klagar)
Imorgon è de nog bättre, "ler"
 
Å två av mina älskade döttrar è oxå sjuka.
Sandra är hemma idag, men Sofie kämpar på.
Hoppas Cilla klarar sej.
 
Å jag har snart "nött" ut både soffan & sängen.
Sett alla filmer, och tittat mej less på datan..
Måste bli frisk snart.
 
Vädret,
Ja, idag kröp tempen ner till,  -20 grader igen, brrr.
Lite pudersnö ligger på gården, (sen 2 dagar tillbaka, jag har inte varit ut!).
Tänker inte anstränga mej, föränns jag è piggare!!
 
Dax å säga,
God Natt & Sov Gott, och Dröm Sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0