Inget fredags-mys här inte!!

Haha, fortfarande förkyld!!
Å inte det minsta spår - av att bli bättre.......
(trodde i måndags, - att på fredag har det vänt, och att de skulle kännas bättre. Men inte de då!!)
Börjar faktiskt bli REJÄLT LEJ!
Har inte varit utanför dörren PÅ TRE DAGAR!!
(fast, ännu kryper jag inte på väggarna).
 
Idag ringde jag och avboka min tid på söndag, för Horstmann behl.
Ingen mening att gå dit, när jag inte är frisk.
Vill vara så mottaglig som möjligt, då jag ska få behandling. Annars är de bortkastat!
Synd, för jag ville så gärna. Och det var ett tag sen sist.
Men, det får bli en annan gång.
 
Och hade tänkt åka vidare mot stan
& till Sofie, för att hälsa på.
Få se hur jag känner mej på söndag.
Sen hade jag ev. planer på att åka vidare,
ner till Sandra, hälsa på & lämna lite saker, som jag ska ha/behöver när jag ska vara där hos henne.
Och när jag väl kommit så långt,
fanns tanken på vidare tripp mot U-sala några dagar.
För att hitta på nått "annat" i min trista vardag.
Men just idag/denna stund,
ser det ganska "lugnt ut"!!
 
Så det var min fredag de!
Med lr utan "fredags-mys"
Krya På Dej!
Ja, tack....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0