Dagen efter

Ena dagen "upp", andra dagen "ner"!!
Nä, så illa är det inte.
Men nog går det upp & ner alltid.
 
Sovit dåligt inatt (igen).
Ont i kroppen, (vad är "hönan, och vad är "ägget") Det ska jag prova få klarhet i!
Skotta ju i måndags.
Gjorde massor igår, (vilket kan ge "ajaj" idag, tyvärr).
Lyfte bla. och det ska jag tydligen INTE göra. (Framför allt, inte vid stress, lr i trånga utrymmen).
Hade kommit MERA snö idag, "blöt-snö", (inte så nyttigt för mej att skotta).
Men tyvärr, så gör jag ännu samma fel, som jag ska undvika,
- Att prestera & vara duktig (för duktig. SKA LYSSNA PÅ KROPPEN IST!!).
SLUTA GÖR SÅNT SOM JAG FÅR ONT AV, LR MERA BESVÄR.
 
Sofie kom och hämta några saker idag. (tack snälla du).
Sen berätta hon,
- Att hon fått fast tjänst,80 %, GRATTIS!
Underbart när det går bra för mina tjejer, Det är de värda!
 
Pappa hälsa på.
Fick skjutsa mej till affärn.
 
Cilla undra om jag ville bju på middag.
Klart jag gjorde.
Men bara nått enkelt, hon fick "potatisbullar, bacon & sylt", mumma.
 
Min mobil,
ligger helt klart på minus sidan!
Har legat på laddning hela natten (drygt 12 timmar!).
Så jag ringde & sa, att nu è jag MISSNÖJD!
Ska göra reklamation på den!!
Men jag fick igång den iaf,
men gillar INTE all "sammankoppling" med FB!
Vill inte "dela" allt!
Måste prova lära mej å fatta, hur allt funkar. Huvva!
 
Jo,
summa sumarium av allt detta är,
- Att ibland behövs inte mycket, för att man ska tycka att allt är Upp lr Ner!
Bra lr dåligt. Skit, lr inte skit!
Det är bara att försöka hålla humöret uppe ;)
Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0