Bra avslut & Gott Nytt År!!

Äntligen!!
Har inte skrivit sen "förra året".
Det beror mest på, att den 19 dec hade jag förbrukat mitt internet för perioden.
Och att vara uppkopplad, då allt går såå segt, är inte kul!!
Men nu è jag på G igen!
 
Julafton,
Tillbringades med sambo, och hans närmaste & så min far.
Lugnt, trevligt och massa god mat, tårta & gotta.
Mellandagarna,
Bara slöa & slappa.
Vi gjorde våra promenader, annars blev det mycket tid i soffan...
En tripp in till stan. Huvva vad folk. "Mellandags-rea". Såklart kan man ju fynda, men jag handlade inget.
Nyårs-afton,
Bara vi, jag & sambon.
Så mysigt & skönt, att bara få ta det lugnt, äta gott & Må gott.
Nyårsmenyn innehöll, - champinjonfyllda krustader, stekt lax, kokt potatis, sås, och till äfterrätt, blåbärs-paj.
Å såklart, kaffe & choklad.... Vet inte hur mycket choklad vi har ätit i jul/nyår!
"Mitt Nyårs-löfte" - Att tänka & vara positiv.
(jag gör så gott jag kan).
 
ÄR SUPER NÖJD MED DETTA "AVSLUT" SOM VI FICK TILLSAMMANS.
EN UNDERBAR FIN, OCH HARMONISK TID.
DÄR MÅNGA FINA KÄNSLOR FANNS.
ETT FINT SLUT ATT MINNAS.
TACK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0