Äntligen "smet" jag ut...

Snacka om omväxlande väder!!
Igår - 26 & idag, - 7!!
Och SOLEN skiner,
Så Himla Fint & Underbart!!
Så jag bestämde mej för att gå ut.
Dels behöver jag handla, och så behöver jag komma ut en stund.
Klädde mej för en prommis, men jag hade turen att bilen gick att öppna, & starta, bra.
(slapp bära de jag skulle handla, skönt).
Åkte till pappa en sväng oxå, länge sedan jag var där.
Var oxå till bageriet & lämnade igen nyckel till Kicki. Ska ju inte va där å träna nu.
Handlade de som fattades.
Väl hemma, tog jag en prommis runt kyrkan i de vackra vädret, så skönt.
 
Så nu känner jag mej på bättre humör,
fått vara ut en sväng, tagit vara på solen, träffat lite folk,
det kändes bra!
Ha de gott,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0