21-1-2013

Måndag!
Termometern visade på - 24 grader imorse, då jag drog upp rullgardinen,
å solen den sken!! (inte undra på de, då de var så KALLT!!).
Fortfarande förkyld! 1 vecka idag!! BLÄÄÄÄÄ!!!
Sover så knepiga tider nu,
vaknar vid 5 ibland. Somnar då om, då kan klockan bli mycket, innan jag stiger up!
Men vad gör de.......
Idag va nog klockan nästan 10.
Kaffe & kavring (mums).
Sen bestämde jag mej för att klä på mej & GÅ UT OCH SKOTTA AV GÅRDEN,
har inte varit ut, PÅ 5 DAGAR!!
Det gick bra, (fast ååå, vad jobbigt de va!!)
Hade tänkt sopa av bilen oxå, men central-låset gick inte att öppna.
Å i bilen låg sopen, så de blev ingen avsopning!
In å duscha ist, skönt.
Fortsatte tillbringa dagen i soffan & sängen,
så skönt, men börjar bli så trist.
Å missa terminens första tränings-pass ikväll oxå, piss!
Men jag kommer igen!!
 
Idag är det tydligen KRAMENS-DAG!
Så jag passar på att sända
EN KRAM till alla mina Kära Närmaste,
Kram På Er!
De var allt för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0