10-1-2013

Idag var det dagen med stort F!!
Såklart sov jag oroligt inatt.
Vaknade vid 05!!. Kunde inte somna om...
Bara å kliva upp, och "ta dagen med storm"!!
Kunde inte göra så mycket, (de mesta var ju förberett sen igår).
Så de var bara att invänta ljuset & hjälpen.
 
Mina underbara tre döttrar, och Rickard kom,
sen var de bara å köra igång.
(Sandra & Sofie kom från stan, med bilen.)
Bära, lasta.
Hej å Hå!!
 
Sen iväg mot stan....
(En snabbsväng in på Telia, dax å lämna in min "nya" mobil igen!!).
Sen lunch.
Å till slut,
lasta ur & lämna allt.
SKÖNT !
Och allt gick snabbt & bra.
Hemma igen vid 17.
Duscha, å sen kröp jag i One Piecen.
Nu è jag trött, slut & nöjd!
 
TACK, för hjälpen
 
(My life in a box)
Haha,
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0