Veckans sista dag!

Söndag 10-2-2013!
Efter en skön & ganska god sömn,
så ringde väckar klockan!
Vi har bokat in oss på ett pass, kl.10.
Så det är bara att stutsa upp, äta & göra sej redo!!
 
"BodyBalance",
ska jag testa idag. (har gjort det nån gång förut, men det var länge sedan).
Det är en blandning av yoga, tai chi, & pilates.
Så det är en bra kombination.
Passet fick helt klart godkänt.
Och jag tycker det var jätte bra. Bra för hela kroppen, och för min stelhet!! 
Inte "konditions"-mässigt jobbigt,  men ändå ett krävande pass. Skönt.
Så, efter några gånger, borde de ge resultat....
Hoppas jag!
 
Så det blev en hel del "träning" idag!
Prommis ner till gymmet.
Uppvärmning på cykel, ca 5 km.
Bodybalance.
2 varv styrka i cirkel-maskinerna (lätta vikter).
Prommis hem.
Så jag ska vara helt NÖJD med dagens insats!
 
Nu vila & må gott.
Vi har ätit jätte god lunch, (lax med supergod "röra" + grönsaker)
Kaffe & "nyttig choklad-boll"
Lite data tid, läsa & "chilla"
Sandra har lite läxa att göra.
Blir en lugn & skön avslutning på denna vecka.
Ha en trevlig söndag!
De ska jag!!
 
ÄLSKAR MIN BARN,
NI È DE BÄSTA SOM FINNS <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för idag mamma! love you

Svar: Hej gumman! Tack själv, för alla dagar. Härligt att umgås. Älskar dej, puss
Mona Falk

2013-02-10 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0