Till slut så

Nu har jag gjort det!!
Blivit Medlem på SPORTS GYM (fd. "Golds")
Så Nu Finns Ingen Återvändo, Utan Nu È De Bara Å Köra På!!
Mitt första pass blev
Body Pump...
Första gången jag testade ett sådant pass.
Helt okey. Lite annorlunda att köra med "stång" & "vikter". (jag tog lätta vikter).
Men de känns...
(de bränner i benen, ryggen "ömmar", och handleder, armar/axlar har fått sitt).
Ska bli spännande å känna hur kroppen känns imorgon.
Hoppas den håller...
 
Och snö har det kommit, massor.
Sandra höll nästan på att köra fast på parkeringen, (dålig snöröjning, här i S-svall).
Å på vägen for vi "hit & dit", spårigt & snösträngar, huvva.
 
Fick ut en ny mobil idag, toppen.
(hoppas jag har bättre tur med den här).
 
P.S, Jag var in till en frissa på stan idag & prata lite klippning & frisyrer,
så nu har jag beställt tid, till nästa vecka!! D.S).
 
Nä, nu ska jag ta hand om min kropp,
och hoppas på en bättre, och skön nattsömn.
Ser med spänning fram mot morgondagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0