STOR förändring

Idag har jag gjort det, jag länge har funderat på!!
KLIPPT MEJ!
Klippt BORT ALLT hår!
 
Det känns bra.
(skulle vilja att de vore "lite spretigare & ojämt", men de "växer" väl till sej).
Så förutom det, så är jag nöjd...
KORT blev de.
Det känns lätt, inget som hänger på axlarna.
Ovant känns det.
Känns som om jag har håret uppsatt.
Väldigt "luftigt" och annorlunda.
(tror jag haft "samma" frisyr, i ca 27!! år. Provat spara till långt).
Så nu var det dax,
dax för en förändring!!
 
Solade idag oxå!
Hade 2 pass på gymmet ,
Challenge & Core.
Skönt, och jobbigt!
 
Köpte ett busskort.
Sen till frissan...
 
Åter till gymmet.
Sandra kom efter skolan.
Så vi värmde upp på löpbandet. Jag gick & "joggade" en kort stund (får ju ont i knäna).
Sen körde vi lite styrka. Drog å hade oss, vid nån maskin!
Bra att variera.
Sen tog vi bussen hem.
 
Fixa (sen) middag, omelett med massa gosaker i.
Sen, som "pricken över i:et",
FICK JAG 1 TIMMES KLASSISK MASSAGE!!
Å såå SKÖNT!
Tack, Sandra <3
 
En dag att minnas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0