Söndag 24-2-2013

En ny härlig söndag!
Klev upp vid 8, åt gröt till frukost, gott.
Har bokat pass kl.10, Body Balance, vi ska gå bägge, både jag & Sandra.
Härligt att göra detta pass på förmiddagen, och så bastu på det. Känns toppen.
Resten av dagen, blir nog bara vila.
Solen tittar fram, "de värmer"!!
 
Ja, å Cilla är i Sthlm i helgen, med fjåsen.
Härligt & roligt för hennes del, att få göra nått skoj/annat.
Å imorgon fyller hon år, "lill-gumman" min, Tänk vad tiden går...
 
Min bror & Agnes fyllde igår.
Bra att de fyller samma dag, man kommer ihåg dem då!
 
Sofie har kollat bil,
så hon blir nog "bilägare" imorgon, kul.
(hoppas det blir ett bra köp, så hon blir nöjd).
 
Pappa ringde, (har ringt flera ggr) han mår ju inge bra nu, stackarn.
Men, det går över, som allt annat...
Önskade bara, att han inte "gav upp" så lätt. Men är de jobbigt, så är de!!
 
Hade att annat samtal igår oxå, (har inte pratat på 1 v)
Intressant...
Fast, jag har svårt att förstå,  (även om jag förstår att det är jobbigt)
Sen, att jag blir besviken/sviken, verkar inte gå in!!
Men, alla är vi ju olika!!
Å prata, är ALLTID BRA!
De var allt för stunden,
Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0