Så fortsatte dagen...

En seg eftermiddag, innan det var dax att gå ner på stan.
Och till gymmet.
Idag testade jag min nya sport-topp.
När jag väl fått den på plats, satt den bra.
(men fy... vad trång/bökig den var att få på sig).
Nytvättade träningskläder, och en "ny-gammal" tröja. (nästan för fin för att ha på gymmet).
Uppvärmningen gjorde jag på en "vanlig" cykel. (gillar INTE den, vill ha en sån där ,där man kan luta sig bakåt).
Men det fick gå...
Body Pump var dagens pass,
börjar hänga med lite bättre på rörelserna nu.
Fast jag kör lugnt, vill göra rätt, och akta mej för att göra illa mig. (är halv-nervös i alla rörelser där ryggen är framåt böjd).
Axlar & armar (även benen) fick jobba. Vissa övn. är RIKTIGT jobbiga.
Efter passet körde jag mera styrka, ute vid maskinerna. Lätta vikter & mest bara för att hålla igång en stund till.
Testade crosstrainer oxå (har aldrig gillat den, MEN det gick lite bättre än förut, tror jag). Körde bara en stund.
Avsluta med stretching.... Så skönt.
Kroppen är mör.
Sen blir man ju såå hungrig av all träning,
så kvällsfikat smakar alltid gott!
 
Imorgon har jag nya planer,
spännande!
Må gott & sköt om er,
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0