Så blev denna dag

(den här är från tidigare år, då Cilla & jag baka).
Ingen semla idag!!
Varför?
- Jo, för att jag inte orkar baka!!
(och vill inte köpa, för de är så torra & tråkiga!!).
 
Hade tänkt att gå på pass mitt på dagen.
Men stod över det.
Värmde upp lätt hemma, körde några rygg & mag-övn.
De fick räcka just då!
 
Tog och städa ist!
Damtorka & damsög.
Luncha, å slappa.
 
På eftermiddan tog jag mej promenaden neröver mot stan
Titta in på solariet, för att ge min kropp lite färg...
Länge sedan nu!
Sen ner på gymmet.
För att köra ett pass Body Pump
(bra pass, men jag känner ingen "glädje" i det passet. Kommer kanske sen, när jag fått in alla rörelser).
Värmde upp före, med 10 km på cykel,
avsluta lika så! (fast med motstånd).
Smart, lr??
Stretcha mycket iaf.
Fick en stund i omklädningsrummet, (i väntan på Sandra), satt bara å blunda, och kände LUGNET i kroppen,
DET VAR SKÖNT!)
Hem, fika "frukt-sallad", Nyttigt & gott.
Det var allt för idag,
tänker på en färsk, smarrig semla, med de går nog över!!
NattiNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0