Rundar av veckan

Fredag, 15-2-2013
 
Så var det fredag igen!
Veckorna går med rasande fart.
Och "tyvärr", ingen stor skillnad på vecka lr helg!!
Ganska lika.
Vaknade tidigt, (hade väl för många tankar i skallen)
Kolla nyheterna med en kopp kaffe, så lungt, tyst & skönt, så tidigt.... Det har inte riktigt börjat ljusna ute.
Kröp tillbaka, å gosa med Holly.
Hungrig var jag idag, upp och fixa frukost. Tog gröt.
Känner mej ganska trött, och sliten. (somna en kort stund i soffan)!!
Gör inget på hela dagen (inget viktigt iaf).
Solar idag oxå (ska "grunda").
Har ett pass kl.16,
PT-Challenge.
Ett bra pass. Fick jobba bra.
Gillar pass, då man får "kämpa" hela tiden. (även om de är FÖR jobbigt).
Det blev prommis både till & från gymmet, å det känns i knäna.
Kröp ner i ett hett, skönt bad när jag kom hem. Underbart!
Till middag blev de omelett.
Nu ska jag bara slappa & må gott.
Imorgon har jag tänkt ha en vilodag....
Ha en trevlig Fredag!!
Kramiz
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0