Resten av måndagen...

Ja, så här blev resten av måndagen....
Dagen & eftermiddagen gick lite långsamt.
Sandra gjorde läxa, & jag bara slappa.
Kolla internet, (söker efter frisyrer!!), har ju bokat klipp-tid... Spännande!
Läser, å bara fördriver tiden, skönt å va lat...
 
Lätt middag innan träningen.
Ikväll tog vi bilen ner (skönt). (är FÖR långt å gå, både till & från träningen).
Har bokat 2 pass idag!!
"PT-Challens" (skrev fel i ett tidigare inlägg, förr veckan. Skrev PT, när det bara skulle vara "challens).
Men ikväll körde jag ett sådant pass,
- De kändes!! (ett antal stationer, där vi skulle "kämpa på").
Jag fixa de mesta. (men de kändes i ryggen, så jag var tvingen att dra ner på övn).
Körde ett pass Body-Balance oxå, (hejå hå, vad ovig jag är!!) Huvva!!
 
Hem å fika & BADA!
De var jag värd!!
Mina knän "brinner" & ryggen värker....
 
(tjejen/ledaren på passet sa - KÄMPA! Kroppen ORKAR MERA än vad huvudet vill!!)
Men i mitt fall är det INTE SÅ!
Utan för min del är det tvärt om!!
Jag vill/huvudet, men min kropp klarar inte allt jag vill!!
Men så är det! Alla är vi olika, med olika förmågor!
 
Å jag É SUPER NÖJD MED DENNA DAG & DET JAG GJORT.
Tack!
Å natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0