Nya saker för dagen

Onsdag 20-2-2013,
Har idag gjort två nya saker!!
 
Onsdagarna är extra långa här i S-svall.
Lugn skön start på dagen, fram till 12,
sen kör jag på!
 
Idag sken solen från en klarblå himmel, härligt.
Det känns "lättare" då!
Promenera ner på gymmet,
körde ett pass Challenge, (å det var jobbigt idag), skönt.
Sen ett pass Core, (och det var ännu jobbigare!!), men härligt.
( det är mycket benböj & utfall, så nog får benen/knäna jobba alltid).
Hoppas det blir en bra utdelning.... ( = att jag blir stark i kroppen).
Sen en härlig, varm och skön bastu.
Lunch på gymmet.
Sen ut & iväg en sväng på stan.
Köpte ett kort till Agnes, hon fyller år på lördag, (min bror oxå).
Stod sen ute vid torget & solade ett tag, (det var riktigt varmt & skönt mot väggen).
Gick sen in på "Bakgården" å tog en kaffe, (hade med mej en macka), mums.
 
Åter på gymmet,
för att testa ett nytt pass, MRL.
Å de var ett pass jag sent ska glömma ;)
Blev riktigt svettig, SKÖNT.
Såklart förstod jag, att det skulle vara mycket "rumpa" & "ben", (å mage,men där va de inga problem).
Ett pass med högt tempo (stundvis), och en massa nya annorlunda rörelser. (tyvärr en massa hopp).
Känns som om rumpan ska kunna kännas hård som en "medicin-boll" såsmåningom! ;) Haha.
Blir de ingen träningsvärk av de där, ja då vet jag inte!!
 
De andra nya för idag,
Ett möte i en grupp, där jag känner att jag kan komma att få stöd, råd, verktyg, förståelse & gemenskap..
För att bearbeta sånt som jag varit med om, och för att utvecklas och komma framåt.
Och även få ta del i andras berättelser & erfarenheter.
Mer om detta sen...
Bra dag!
Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0