Måndag

Måndag 11-2-2013, Andra veckan!!
 
Så var det dax för en ny vecka...
Vaknade före kl.06 i morse!
Så jag gick upp en stund. Fixa en kopp kaffe & en hårdmacka, kolla på nyheterna.
Kröp sen tillbaka, de var så mysigt. (slumra till igen).
Upp till 9, frukost.
Som idag bestod av turkisk-yogurt, hallon, musli & en ägg macka, (nyttigt & gott).
Ska se om jag märker någon skillnad, med yogurt ist för gröt.
Ta även mina vitaminer, (för å se "om" jag blir piggare/får mera energi/blir mera positiv)
En prommis runt området & lite rygg/mage-övn på mattan.
Ska på pass ikväll...
 
Nu lite vila innan lunch
och inför resten av dagen!
Ha en bra dag!!
Kramiz
(ps/ grått, lätt snöfall & - 4 grader idag/ ds).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0