Kroppen ist för huvudet!

Ikväll körde jag stenhårt!!
(kanske för hårt, det visar sig).
Ist för att tänka & fundera på massa, som jag iaf inte har nått svar på/ lr förståelse för,
så tog jag och hårdtränade!
 
Hade bokat 2 pass, PT-Challenge & Body Balance,
men mittemellan dessa pass, var det Body Pump, så jag körde det oxå!!
Kände av mitt onda (svaga) knä. Det liksom sticker/svider till i det. Speciellt då jag böjer på det. Gör såå j****a ont.
Så jag tog det jätte försiktigt, (VILL INTE GÖRA ILLA MEJ)
Utfall & benböj, är inga "hits".
Undviker hopp oxå. Inte bra, varken för knäna lr ryggen.
 
PT-Challengen var skönt jobbig. Härligt att kämpa, med tempo.
Body Pumpen, kändes i armarna. Även benen fick sitt.
 
Så kvällens Body Balance,
var super skön, efter dessa två pass.
Skönt att få "varva ner" & "sträcka ut".
Och avslappningen kändes helt underbar.
 
Helt klart positivt,
att jobba med kroppen,
ist för att tänka med knoppen!!
Lööv It!!
Natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0