Hårtvätt & toning

Jaha, så har man tvättat sitt "nyklippta KORTA hår" för första gången!!
Å det kändes konstigt!!
(har inte haft så här kort hår nån gång, Jo, kanske då jag var "väldigt liten/ung", alltså under mina första år!).
Så det kändes verkligen annorlunda....
Och shampoot kommer räcka länge (behövs inte mycket nu)
Gnuggar runt lite, så è de klart!
Ursköljningen går oxå snabbt
Och för att torka kalufsen, kan man använda en "tvätt-lapp" ;)
Haha, jag knepigt är de iaf!
 
Passar på att "prova dölja" mina fina gråa strån oxå!
De syntes ju så väl, där uppe i mittbenan..
Köpte en toning hos frissan, hoppas den är bra.
Köpte ju "vax" oxå, för att kuna "försöka" få till nån frisyr!
Och det är ju där, som problemet kan bli...
Eftersom jag INTE har lusten/talangen för att fixa en "spretig/bra" frisyr.
Men men, jag duger nog ändå!!
 
Ha en underbar lördag,
det ska jag!
 
(har min "vilo-dag" idag, men solen titta fram, så jag var tvungen att ta mej en prommis, i det vackra vädret,
satt sen på balkongen en stund, mysigt & skönt).
Men jag vilar ändå!!
Tjenixen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0