Härliga söndag

Hade ställt larmet på 8, (var vaken vid 5, men somna som tur va om!).
Ska på pass kl.10.
Så för att hinna med allt, frukost & ta mej till gymmet, är jag tvungen att kliva upp denna tid.
Skönt, då man väl vaknat!!
 
En skön, frisk prommis till gymmet, härligt.
Hann med en kort cykeltur. innan.
En annan (ny) tjej ledde passet idag, Body Balance.
Jag tycker jag hade bättre ork & kontroll på rörelserna nu. Så de blir nog bättre...
Efter körde jag styrka.
Gjorde några av de övn. som Sandra visat. Sen körde jag på några maskiner oxå.
Känner där oxå, att jag har bättre koll. Kul när de händer nått.
Som belöning och avslut, tog jag och bastade. Så varmt & skönt.
 
Gick in på "donken" och köpte kaffe,
hade med mej en macka, mums efter träningen.
 
Sen en sväng runt stan.
Var ner till Clas Ohlson, köpte en ny ute-termometer.
Gick förbi biografen/avenyn, skulle se om det är där det är dans. Folketshus.
Passera även massa olika skyltfönster, med div. erbjudanden,
olika kroppsbehandlingar, frisörer, manikyr, matställen & en "vuxen-affär"/med "vuxen leksaker" mm...
intressant!
 
Sola igen.
Är väl inte blek längre, kanske.
Härligt med värme & färg.
 
Passa på att handla inför kommande vecka, när jag ändå passera affärn.
Alltid nått som fattas...
Å lika svårt att komma på, vad man ska äta!
 
Nu tänker jag bara softa
och må gott, resten av dagen.
Så de så!!
Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0