Hade tänkt vila

Efter två dagars träning, och nya intryck på nya stället, & "öm i kroppen",
hade jag tänkte mej en "vilo-dag" idag!
Men så blev det inte...!!
 
Synd att vila, då man kan träna!
Packa gymväskan och promenerade iväg.
Nya systemet på gymmet hade kommit igång, "fingeravtryck" (scanna).
Man ska alltså "logga in" med kort + fingeravtryck!
Körde försiktigt idag iaf.
Ca. 10 min på löp/gång-bandet, jag gick.
Därefter 2 varv på "cirkel-träning", (12 rep/3 set), väldigt lätta vikter.
(kände att jag hade träningsvärk i RUMPAN när jag satt vid maskinerna, det kom nog från gårdagens "utfall").
Avsluta med 10 min. gång, + stretch.
Lugn & skön träning.
(men jag har träningsvärk, i låren, rumpan, bröstet, biseps).
Tur de går över... :)
Ja just de, jag gick ju till & från gymmet oxå. Så gått har jag gjort mycket idag.
De känns i benen!
 
Sandra bjöd på lax, å så gott.
Sen hjälptes vi åt att tvätta.
Jag kika på TV, och Sandra plugga.
Nu får det räcka för denna dag.
Natti Natt & Sov Sött/Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0