Glömde

Jag glömde skriva igår (6/2, bra att komma ihåg),
att jag börjat med "Chi san" & "D-vitamin".
Tänkte se "om" ,det kan göra så att man plir "pigg" & "känner sej mera allert"!
Det känns nu som om jag går i uppförsbacke (och jag vet varför), så med lite "extra" hjälp,
kanske jag "planar" ut, lite lättare...
 
Chi san, smakar inte så gott!!
Huvva.
Fast med så "äcklig" smak & allt innehåll, ska de nog får fart på mej.
D-vitaminen, var liten & söt. Bara att svälja, utan problem.
 
Så, jag ser med spänning fram emot resultatet!
 
Kan på samma gång tillägga att,
JAG HAR TRÄNINGSVÄRK!!
(det känns i låren, inte kul att sätta sej,  kliva upp, lr böja sej ner.
Bröstmuskeln känns oxå.
Och axlarna).
= Träningen har tagit!
Bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0