En kylig fredag

Brrr, - 15 grader!!
Då blir man som lite "extra" tung i kroppen!!
Lätt att man tappar lusten att gå ut...
Vill bara slöa/mysa inne.
 
Känner mej trött idag.
Både "sovtrött" & trött i kroppen.
Vet inte om jag sovit dåligt, lr om det är för all träning.
Får se, vad jag gör idag. Borde kanske ta en "vilo-dag", och tänka på min kropp..
 
Sandra är ledig idag. (iaf, fr skolan).
Men hon har planer ändå. Och det är bra.
Simma skulle hon göra, med en kompis. Men de blev inställt.
Så hon gick ner på gymmet ist. Efter det, ska hon & några kompisar iväg och bowla, kul.
 
Jag tar dagen som den kommer.
Ikväll får vi ha "fredags-mys", ta det lugnt & umgås.
Ha en bra dag!
(hoppas kylan blåser bort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0