En (för)- vår dag!!

Onsdag, 27/2-2013,
Idag är det plus 7 grader & BLÅST!!
Och en grå himmel... Trist!
Ganska HALT på småvägarna, så att gå, är ingen höjdare!!
 
Sandra for tidigt imorse, skulle gymma innan skolan.
Jag har "provat" packa, (är skitdålig på att packa/förbereda nuförtiden!!).
Ikväll får jag besök.
Vi ska umgås & imorgon åker vi alla, mot Ö-sund/H-dal.
Jag ska på Mindfulness-träff på fredag.
Sen ska jag hälsa på Sofie, Cilla & pappa.
 
Ikväll har jag mitt andra "möte", ska bli intressant.
Många känslor & tankar kommer i gungning...
Prata & lyssna är bra.
 
Har mina pass mitt på dagen,
det blir "challenge" & "core". Känns bra.
(men jag är GANSKA öm i kroppen efter massagen, bröstryggen känns väl).
Men blir de inte värre än så här, så överlever jag nog!! ;-)
Basta ska jag göra efter träningen, Härligt.
 
Nu blir det "blogg-vila" några dagar,
eftersom jag är på resande fot!
 
Ha en trevlig fortsatt vecka,
det ska jag!!
Kör hårt (lugnt), Kramiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0