Chaba

Thai Massage!!
 
Idag har jag testat det,
Och det var en annorlunda behandling!!
 
Ajaj, på ömma, stela muskler.
Skönt på vissa ställen (där det inte gjorde så ont),
och det t.o.m. "kittlade" LITE på nån muskel, från början. (men det försvann fort!!).
 
Jag "försökte" slappna av.
Men hela tiden var jag på min vakt, om vad som skulle ske...
Det var ju en hård behandling.
Även fast hon var liten & lätt,
så hade hon en enorm styrka i händerna, och i övriga kroppen.
Hon använde mycket av sina armar, och HELA sin kropp/kropps-tyngd!!
Ja, hon satt på min rumpa, förflyttade sig upp över min rygg. Hon klättrade på mej!!
Hon knådade/drog/bankade/slog/strök mm
Och på slutet drog & böjde hon mej...
Sist men inte minst, så drog hon mej i örat, 3 ggr!!
Haha, en verkligt annorlunda behandling.
 
Hon sa,
att jag var väldigt stel på höger sida. I nacken & även i ögon/pannan/huvudet.
Jag kände tydligt, hur stel jag var. När hon rörde sig över mina stela muskler.
 
Hon använde olja oxå.
Så jag var hal som en ål.
Och på slutet smörjde hon in mej med nått linement, som "sved".
Jag kände det ("hettan") över speciellt ländryggen/svanken under hela eftermiddan & kvällen.
 
Ja, det var en mäktig upplevelse.
Kommer bli spännande, å känna HUR ont jag kommer få, efter denna behl.
(för de sa hon att jag kommer få!!).
En Ny Häftig Upplevelse!!
Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0