AllaHjärtansDag

14/2-2013 Alla Hjärtans Dag!
 
Tillbringas i S-svall med Holly.
(Sandra har åkt hem till Emil <3)
Och jag fick ett paket av Sandra (min fina, goa dotter) <3
Det var ett jätte fint vitt Hjärta med texten "Världens Bästa Mamma"!
Tack, min Älskade dotter.
 
Förövrigt, har min dag varit som vilken annan dag som helst!
Krama om Sandra innan hon for på skolan.
Låg kvar i sängen och bara myste.
Frukost, sen lunch.
Ner och sola, innan gymmet.
Dagens pass, bestod av "challens" 30 min & "core" 30 min, (och de kändes i magen/benen).
Hann med ca. 9 km på cykel innan.
Åkte buss hem, SKÖNT!
Tog ett hett, långt bad.... Så himla skönt.
Och till kvällskaffet unna jag mej en bit choklad, smarrit.
 
Tänker & sänder en extra tanke, till mina tre underbara ÄLSKADE DÖTTRAR
på Alla Hjärtans Dag,
Ni är & kommer alltid vara DET BÄSTA JAG HAR!
ÄLSKAR ER // Mamsen <3
 
Sänder oxå en kram till min speciella "vän"
& ett kort.... idag på alla hjärtans dag...
Önskar alla en fin dag!
KRAM!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0