6-2-2013

GRATTIS PÅ 24-ÅRS-DAGEN!
Idag fyller Sandra år, tänk vad tiden går ;)
Lite "extra" blev det idag iaf, även om "vardagen" gör sig påmind.
Efter skola & träning, så gick vi ut och åt god middag.
Och till kvällen fick jag smaka te (i Sandras födelsedags present, en jätte fin stor "te-mugg")
och så fick vi smaka en sådan där "nyttig choklad boll", så himla god.
Önskar dej en fortsatt bra födelsedag, Kram.
 
Igår kom det ju en massa snö,
och än idag var det hur mycket snö som helst, på vägar & trottoarer!!
Har de ingen fungerande snöröjjning, här i S-svall??
 
Gick ner på stan till 12,
hade 2 pass jag planerat att prova..
Först var de 30 min "Pt-Challenge", (vilket jag trodde "var stationer i lagomt lugnt tempo", men inte de inte!!).
Utan det var vikter, kettlebells, stång, sumodrag mm! (1 min på varje , gånger 3), så det kändes!! ;)
Sen körde jag 30 min core (jätte bra för hållningen, rygg, mage), men jobbigt även de, (innan man stärkt upp allt).
Så nöjd & belåten, tog jag och bastade efter dessa pass, å såå skönt.
Hade med mej lunch, som jag åt på gymmet.
Gick sen en tur på stan.
Satte mej med en god kopp kaffe, på "Innergården".
Inväntade Sandra som sluta vid 3.
Sen körde vi ett pass "styrka" på gymmet, (otroligt men sant!!).
Därefter åt vi "födelsedags-middagen", gott.
Och avsluta kvällen hemma i lugn & ro
 
Jag är både trött, slut & yr,
men jätte nöjd med dagen.
Längtar till en skön säng,
GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0