14-dagar

Nu har jag varit här i S-svall i 14 dagar!!
Tänk vad tiden går!!
(känns som två dagar!)
Och jag som ska vara "här & nu", Funkar inge bra det!!
 
Det jag skulle satsa på mest under tiden här,
är ju träningen.
Så mina dagar handlar mest om det,
& att prova, vila/ta hand om mej/göra sånt som jag vill/gillar!
 
Genom att bara ta mej ner till gymmet,
så har jag gjort en prommis på ca. 3 km. (det är jätte bra).
Har provat "löp-bandet", men de funkar inte så bra, tycker jag. (de tar för hårt på lederna).
Cykla går bättre, så jag kör på där ist.
Styrketräna gör jag lite då & då. Då lust & tid/ork finns till det.
Jag gillar "passen" mera..
 
,Har provat,
* PT-Challenge
* Challenge
* Body Balance
* Body Pump
* Core
Av dessa så gillar jag "PT-Challenge" bäst.
Då får man kämpa under pressat tempo, och de è bra.
Body Pump, tycker jag är lite svår. Är nog för att jag inte är van/kan med stången riktigt.
Coren, är oxå jätte bra. Den kan vara ganska jobbig, Så de ska bli skönt, då jag blir starkare.
Body Balance, är kanon. Där är vissa rörelser krävande, och utmanade. Bra att töja på kroppen. Längtar tills jag blir starkare & smidigare, där oxå.
Sen stretchar jag, och kör några övn. på mattan.
Allt för att stärka kroppen!
 
Jättesvårt att veta vad som är "lagomt".
Jag vill ju så mycket....
Men eftersom jag inte kör så hårt/tungt, så kör jag på!
Hoppas det blir bra!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0