Vinter/Sommar

Ja, snart är det jul!
(så här skulle jag gärna vilja bo).
Det ser fridfullt & harmoniskt ut.
Såklart vore det en dröm, att kunna bo, trivas & njuta av vintern, snön & även julen.
 
(Jag vet inte varför jag nu för tiden inte gillar vintern.
Antar att det har med min värk att göra.
För som barn, älskade jag vintern).
 
Igår passerade vi "Vintersolståndet",
så nu börjar det gå åt rätt håll,
för min del!
 
Jag drömmer & längtar till sol, värme & sommar.
Jag mår bättre, och min kropp mår bättre.
Mina tankar går hit & dit...
När ska jag åka?
Vart ska jag åka?
Hur länge ska jag vara borta?
 
Jag har en del resor jag vill göra.
Jag vill vandra/pilgrimsvandra
Meditera
Yoga
Bara vara "Mindful" på nån strand
Se & uppleva massa annat...
 
Så jag fortsätter drömma....
   
    Så härligt att kunna drömma! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0