Träff m personal

Igår träffade jag några ur personalen hos pappa.
Dags för hemgång snart.
Så jag ville höra hur allt ligger till.
Och vad som sagts i samråd med läkaren.
 
Såklart är det med sorg i hjärtat,
som jag har känt nu en längre tid.
Då hälsan har sviktat.
Och inte livet fått fungerat, som det borde.
 
Aldrig kul, när personer inte får må bra.
Det tär på alla.
 
Jag hoppas verkligen,
att allt vänder, till det bättre.
 
Det är du värd,
kära pappa.
Krya På Dej & Lycka Till!
 
 
Idag har jag även pratat med kära bror.
(han & flickorna var förkylda).
Annars var nog allt som vanligt där uppe.
 
Vi diskutera våran käre pappa.
Vi finns ju där såklart.
Fast, mycket (det mesta) hänger ju på honom själv.
Vi håller tummarna.
Och hoppas på det bästa.
Kram på dej, pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0